Všeobecné obchodní podmínky pro growshop.cz

I. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží v internetovém obchodě https://www.growshop.cz provozovaným firmou Growman Plains s.r.o. (dále jen "prodávající") a jejími zákazníky (dále jen "kupující").

Prodávající: prodávajícím je společnost Growman Plains s.r.o., která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 26180120 a registrovaným plátcem DPH s DIČ CZ26180120, nabízejícím zboží prostřednictvím internetového obchodu www.growshop.cz.

Kupující: kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.

Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 sb., (občanský zákoník), jakož i předpisy souvisejícími.

Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

II. Bezpečnost a ochrana informací

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod., s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

III. Otevírací doba

Prodejna firmy je na adrese Bořivojova 89, 130 00 Praha 3. Otevírací doba prodejny je k 1.1.2017:

pondělí - pátek: 10:00 - 18:00 hod.
sobota: 11:00 - 17:00 hod.

Otevírací doba e-shopu www.growshop.cz je nonstop, avšak mějte na zřeteli, že vyřizování objednávek spadá pouze na pracovní dny od pondělí do pátku (vyjma státních svátků, které připadají na pracovní dny).

IV. Ceníky

V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceníky pro internetový obchod. Ceníky platné pro prodejnu jsou k dispozici v prodejně. Uvedené ceny jsou včetně DPH.

V. Objednávání - jak nakupovat

V. I. Registrace zákazníka

Registrace na www.growshop.cz je povinná – bez ní nelze objednávat zboží. Registrace vám umožní získat slevy v internetovém obchodě www.growshop.cz. Poté vám bude stačit, abyste se jen přihlásili (kolonka klient v pravém horním rohu - zadáte jméno, heslo a stisknete tlačítko „přihlásit“) a nemusíte zadávat žádné další údaje, což vám ušetří spoustu času. Registrace se provádí kliknutím na tlačítko „registrace“ (opět kolonka klient v pravém horním rohu), po kterém se vám zobrazí registrační formulář. Do tohoto formuláře doplníte vaše osobní údaje. Je nutné správně vyplnit všechny povinné údaje (e-mail, heslo, heslo pro kontrolu, číselný kód; dále správně vyplňte základní údaje a doručovací údaje – všechny údaje označené červenou hvězdičkou jsou povinné). Při zadání chybných nebo neúplných údajů by vaše objednávka nemohla být správně a včas vyřízena. V základních údajích se nachází okénko k zaškrtnutí – dostávat nepravidelně emaily s novinkami – pokud políčko zaškrtnete, budete nepravidelně dostávat newsletter, ve kterém vás budeme upozorňovat na novinky a jiné změny v našem sortimentu.

V. II. Přihlášení

Pokud se rozhodnete provést nákup, je nutné se přihlásit do systému. Zadejte vaše přihlašovací jméno a heslo (které jste si zvolil při registraci) v pravém horním rohu obrazovky do příslušných polí (klient) a potvrďte kliknutím na tlačítko "přihlásit". Tímto jste přihlášen v systému (zobrazí se vaše jméno – opět v pravém horním rohu) a můžete vkládat vybrané zboží do nákupního košíku.

V. III. Nákup zboží

Pro orientaci v katalogu slouží levá lišta s křížky – kliknutím na název kategorie nebo na křížek se rozbalí všechny podkategorie dané sekce. Uprostřed našeho e-shopu se pak ukáží zmenšené náhledy a popisky ke zboží v dané kategorii. kliknutím na obrázek se vám zobrazí detailní popisek k vybranému zboží. Pokud se vám zboží líbí a chcete si je objednat, zadejte do kolonky počet kusů (automaticky se zobrazuje počet jedna) a poté klikněte na ikonku košík, zboží se automatiky vloží do košíku. Chcete-li nadále vybírat a přidávat zboží do košíku, stačí na liště v katalogu kliknout na jinou kategorii a opět přidávat dle libosti. vybrané zboží se automaticky zobrazuje vpravo v košíku.

V. IV. Nákupní košík

V předchozím kroku jste vložili zboží do nákupního košíku. V této chvíli ještě není nic závazné. Objednávku můžete kdykoli zrušit. Kliknutím na ikonu "nákupní košík" (černý nápis košík vpravo pod klientem) se vám zobrazí obsah nákupního košíku. Zde je možné upravovat počty kusů , nebo košík vyprázdnit stisknutím tlačítka "vyprázdnit". Jakmile máte výběr ukončen a košík obsahuje vámi požadované zboží, klikněte na tlačítko 2 způsob doručení (přímo nad seznamem věcí z košíku).

V. V. Způsob doručení

Způsoby přepravy :

  1. DPD - ČR i zahraničí
  2. PPL  - ČR a okolí ČR
  3. GLS - ČR
  4. Zásilkovna - ČR - pouze vyzvednutí na pobočkách
  5. Paleta GEIS - balík nadměrných rozměrů (paleta max. do 1000 kg)
  6. Osobní odběr zboží v obchodu growshop.cz v ulici Bořivojova 89, Praha 3 - Žižkov (před vyzvednutím zboží doporučujeme zavolat do obchodu, zda je již objednávka připravena k expedici).

Důležité info:

Veškeré přepravní služby se řídí aktuálním ceníkem jednotlivých přepravců. Ceny se mohou lišit dle hmotnosti a rozměrů - více viz ceník přepravců.


Vyberte si způsob doručení. Klikněte na vybrané číslo a pokračujte v objednávce.

Potvrzení objednávky - překontrolujte si údaje o doručovací adrese (lze operativně změnit) a přidejte poznámku k objednávce, pokud např. bydlíte v podnájmu a zvonek není na vaše jméno.

Pokračujte červeným tlačítkem sestavit objednávku. zobrazí se kompletní objednávka včetně všech údajů. Pečlivě překontrolujte a pokud vše souhlasí, stiskněte tlačítko odeslat. V tuto chvíli je objednávka braná jako závazná.

V. VI. Balné

Běžná cena balného je cca 40,- Kč. náš internetový obchod balné neúčtuje.

V. VII. Slevový systém

V případě dvou započtených slev platí ta větší a slevy se nesčítají. Společnost GrowMan Plains s.r.o. má právo změnit cenu produktu při chybě v systému a upravit tak dodací list. Zákazník ovšem musí být kontaktován ohledně změny ceny. Produkty označené např. ", ve slevě", "z výlohy", "POŠKOZENÉ" či jinak označené než je v jeho technické specifikaci běžné jsou zlevněné již v ceně a žádná další sleva již nemůže být uplatněna.

VI. Vrácení zásilky

Odstoupení od kupní smlouvy v případě, že kupující zaplatil zboží jiným způsobem než osobně v provozovně prodávajícího (bylo mu doručeno přepravní službou).

V souladu se zákonem č. 89/2012 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží koupil jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou (počítaje do toho výdejní místa dopravců). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno splnit níže uvedené podmínky:
  • Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu eshop@growshop.cz) s textem: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne dd.mm.rrrr č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:........................". datum a podpis.
  • Zboží doručit na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.
V případě objednání zboží jako osobní vyzvednutí na prodejnu Growshopu v Bořivojově ulici čísla 95, se zákazník zavazuje ke kontrole zboží před zaplacením na prodejně a tedy se právo na vrácení do 14. dnů bez udání důvodů nevztahuje. 

Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku - nebude převzato. Doporučujeme vám zboží při přepravě pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.

Prodávající má právo požadovat náhradu za případné čištění zboží. Používáním se hodnota zboží snižuje již při prvním použití. 

 

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet či složenkou na adresu a to nejpozději 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově úhradu poskytnout nelze.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady prodávajícího zpět. prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

VII. Reklamační řád

1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 24 měsíců informovat prodávajícího.

2. Oznámení o zjištěných vadách může kupující učinit u prodávajícího písemně s reklamací ve lhůtě do 24 měsíců od převzetí zboží nebo e-mailem. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, viz níže "Proces uplatňení reklamace". 

Adresa pro korespondenci:

Growman Plains s.r.o.,
Beranových 65,
19900 Praha 18,
tel: +420736108862 - upřednosťnujeme ovšem komunikaci písemnou pro lepší evidenci.
e-mail: reklamace@growshop.cz (do předmětu zprávy uveďte reklamace objednaného zboží ze dne dd.mm.rrrr)


3. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány a písemný popis reklamace, nebylo-li tak učiněno faxem nebo poštou.

4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prostudujte si vždy a pečlivě návod k používání výrobků.

5. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

6. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu se prodlužuje na 30 dnů v případě českých dodavatelů. pokud se reklamované zboží musí zasílat do zahraničí, prodlužuje se reklamační lhůta na 30 dní, o tomto bude zákazník informován.

7. Zákonem stanovená záruka na zboží je 24 měsíců.

8. Growmanplains s.r.o má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.

9.V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.)
10. Měnitelné části zařízení, které podléhají opotřebení užíváním, jako např. chambery (nahřívací komory) vaporizéru, a jsou výrobcem zamýšlené jako měnitelné části zařízení, nepodléhá klasické 2 leté odpovědnosti za vady, ale je tam pouze záruka daná od výrobce, maximální je 6 měsíců (ph sondy), v případě vaporizérů, resp. nahřívacích komor, je záruka 1 měsíc od koupi zařízení. Toto však platí jen a pouze pro spotřební části, které se opotřebávájí používáním, podléhá zvýšeným nárokům na čištění. Jiné části zařízení jako např. základny vaporizérů , sklo nebo zařízení ph metr (bez ph sondy) aj. již 2 leté záruce podléhají.



Proces uplatnění reklamace zasláním:

V případě potřeby uplatnění reklamace je potřeba nám uvést jasně na k reklamaci:

   a) Předmět reklamace
    -  zboží a počet (v případě většího množství reklamace se stejnou vadou)

   b) Vada
    - v případě, že nebude nic uvedeno, prodávající má plné právo reklamaci zamítnout. 

   c) Kontakt 
    pro případ vyřízení reklamace

   d) Doklad o zaplacení
    nebo jakkoli jinak doložit důkaz o koupi zboží u nás. 

   e) Datum
    
na konci stránky je odkaz pro tabulky s reklamačním protokolem který můžete využít k reklamaci. 

Reklamaci můžete uplatnit v místech:

   a) záslání reklamaci na adresu
   chcete-li nám zaslat reklamaci poštou či jiným dopravcem, volte prosím tuto adresu na sklad:

Areál Letov - Budova Growcity
Reklamace
Beranových 65,
19900 Praha 18,
tel: +420 736 145 459
e-mail: reklamace@growshop.cz

   b) osobně na prodejně Growshop.
   v případě potřeby můžete využít naši prodejnu na Žižkově

Prodejna Growshop,
Bořivojova 95,
13000 Praha 3,
tel: +420 734 319 380
otevírací doba: Po-Pá 10. - 18. hod.

   c) osobně na sesterské prodejně či skladu Growcity 
   reklamace si stejně stahujeme na sklad sem, tak je tu možnost i zde :)

Areál Letov - Budova Growcity
Beranových 65,
19900 Praha 18,
tel. sklad: +420 736 145 459, 
tel. prodejna: +420 730 147 636
otevírací doba: Po-So 10. - 18. hod.


Reklamace rozbitého balíku od společnosti PPL:

Důležité je nafotit balík (otevřenou krabici včetně výplní) a dále rozbité zboží. PPL chce vidět, jak bylo zabalené zboží, které se rozbilo. Tyto fotografie odešlete společně s číslem balíku (naleznete na adresným štítku) do 3 dnů na email: opavlikova@ppl.cz a v kopii na email: preznar@ppl.cz.

Pokud tak neučiníte, PPL reklamaci neuzná a zboží nelze vyměnit. Nezapomeňte informovat také eshop:info@growshop.cz v případě, že k reklamaci u společnosti PPL potřebujete další informace volejte zákaznický servis PPL – tel: +420840775775

VIII. Informace o produktech

Informace o produktech v internetovém obchodu prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.

V případě, že zboží není momentálně skladem, budete do 2 dnů kontaktování e-mailem nebo na vámi uvedeném telefonu.

Upozornění: informace o produktech zveřejněných na internetových stránkách provozovatele www.growshop.cz mají pouze informativní a vzdělávací charakter. Provozovatel není odpovědný za zneužití nabízeného zboží kupujícím. úmyslem prodávajícího není podporovat, propagovat či dále jinak iniciovat výrobu, držení či užívání ilegálních látek a substancí.

Kuřácké potřeby prodáváme pouze osobám starším 18 let.

Při nákupu v kamenné prodejně je nakupující povinnen se na požadání obsluhy prokázat platným občanským průkazem, nebo jiným dokladem, který dokazuje jeho plnoletost.

Při nákupu v eshopu prodávající potvrzuje závazně svou plnoletost potvrzením obchodních podmínek při rekapitulaci nákupu. Při převzetí objednávky, která obsahuje kuřácké potřeby, bude zákazník vyzván dopravcem, aby prokázal svou plnoletost.

Pokud není nakupující schopen prokázat svou plnoletost, kupní smlouva se považuje za neplatnou a zboží se vrací prodávajícímu.

IX. Platební podmínky

  • platba v hotovosti při osobním převzetí zboží
  • platba předem bankovním převodem (na základě potvrzení o odeslání platby, popř. při objevení se platby na našem účtu, vám bude zboží zasláno), týká se také zásilek do zahraničí, kde přepravní firmy neprovádějí dobírku.
  • všichni maloobchodní klienti, kteří platí v EUR a/nebo ze zahraniční banky musí striktně zaplatit poplatky obou bank (zaškrtnout při platbě paritu our) . Objednávka nebude odeslána, dokud nedojde k zaplacení celé částky za objednávku včetně poplatků.
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka dopravce) zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

X. Dodací podmínky

  • osobní odběr na adrese provozovny Bořivojova 89, Praha 3
  • zasílání přepravní službou: Zboží je možno kupujícímu zaslat prostřednictvím České pošty nebo PPL. Obvyklá doba dodání zboží či výzvy k převzetí zásilky je do 3 pracovních dnů od převzetí objednávky (vyjma případů, kdy zboží není skladem - budete informováni do 2 dnů e-mailem nebo telefonicky a vaše objednávka se bude řešit individuálně v závislosti na dohodě). Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@growshop.cz, u dopravce zahájit reklamační řízení a kopii zápisu o tom neprodleně zaslat e-mailem či poštou prodávajícímu. Pokud nedojde k zahájení reklamace poškozeného zboží v den převzetí, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

Česká pošta

Aktuální ceníky naleznete na www.cpost.cz.

Zásilky po ČR: doručení do druhého dne od převzetí balíku. V případě, že zákazník není přítomen na uvedené adrese, doručovatel nechá výzvu o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty. Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Žádný z rozměrů nesmí přesahovat 240 cm.

PPL

Aktuální ceníky naleznete na www.ppl.cz.

Zásilky po ČR: doručení do 18:00 hod. do druhého dne od převzetí zásilky. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.

Zásilky na Slovensko: zásilky do Bratislavy se doručují do dvou pracovních dnů. ostatní místa se zaváží do tří pracovních dnů. Zákazník musí být přítomen na adrese, kterou uvedl jako doručovací, po celý den!!! Maximální hmotnost zásilky 50 kg. Délka zásilky nesmí překročit 2 metry.

XI. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2018. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. 

Reklamace výbojek a další informace o jejich správném používání - 2016